هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

چهارمین سال پرواز ناصر عبداللهی

گزارش تصویری چهارمین سالگرد ناصر عبداللهی   

 بهشت زهرا / بندر عباس   

29آذر 1389 

ناصریا 1

 

 

ناصریا 2

 

 

ناصریا 3 

 

ناصریا 4 

  

 

ناصریا 5

 

 از چپ به راست  

 

آقای جهانبخش / رئیس انجمن موسیقی استان  

 

آقای امیر زاده / مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان   

ناصریا 5 

  

 

از  راست به چپ  

 

محمد عوض پور / مجری صدا و سیمای هرمزگان  

 

محمد محترم پناه / نوازنده  

 

مجتبی شکاری / نوازنده  

 

 ناصریا 7 

 

 

ناصریا 8 

 

آهنگی با  صدای اسحق احمدی به مناسبت چهارمین سال پرواز ناصریا عزیز  

 تقدیم شما عزیزان  

 

عاشق دیرینه   

 


 

** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع  می باشد   **  

 

نظرات 8 + ارسال نظر
rasool 2 دی 1389 ساعت 09:48

!

مسعود 2 دی 1389 ساعت 23:23

با سلام
خیلی قشنگ بود ایا نینا و مادرش و...... ... هم بودند یا نه ؟ممون

سلام
نه...

حسین رحمانی 2 دی 1389 ساعت 23:52

ممنون از زحماتتون
فقط حجم عکس ها یک مقدار بالاست. حتی برای ADSL دار ها اومدنشون زمان می بره
یا حق

سلام
یه روزم با عنوان:

سفر بندر عباس ، بهترین سفر زندگی من ، زاده شدن ناصر عبداللهی بعد از چهار سال

یا علی

سلام لیدا جون.مرسی از عکسها و معرفیت.حیف که امسال نشد سال ناصر رو بگیرن.
خوشحال میشم پیش منم بیایی.

سلام خسته نباشی

چهارمین سال اروج ملکوتی ناصر عزیز رو خدمت شما تسلیت عرض می کنم

با اهنگ شکوه) باصدای احسان خواجه امیری بروزم


میلاد ناصریای عزیز رو به تمام ناصریایی‌ها تبریک میگم ...

در روز 10/10/1349، ساعت 10 و 10 دقیقه عجب پدیده‌ای پدید آمد ...

شیما 10 بهمن 1389 ساعت 17:36 http://www.parvazkon.com

مطالب وبلاگتون انسان رو به فکر فرو می بره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد