هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

ناصریای عزیز تولدت مبارک

 

در ساعت ده و ده دقیقه روز دهم از دهمین ماه سال هزار و سیصد و چهل و نه متولد شد.  

  

 

 ناصریای عزیز تولدت مبارک

 

  ناصریای عزیز چهل ساله شدنت مبارک    

 

عکس آخرین تولد ناصریا  

۱۳۸۴/۱۰/۱۰ 

 

******* 

12 دی تولد نامی عزیز مبارک  


** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع  می باشد   **  

 

نظرات 4 + ارسال نظر
فروزان 11 دی 1389 ساعت 10:17

با سلام
خیلی قشنگ بود
مبارک باشهههههههههههههههههههههه

حسین رحمانی 11 دی 1389 ساعت 19:42

آخی
چه عکس خوبی
خیلی انرژی گرفتم

علی 12 دی 1389 ساعت 17:31 http://isaacahmadi.mihanblog.com

سلام ...

به روزم با :

" گفتگوی اختصاصی اسحق احمدی در نشریه آوای خلیج فارس "

دوست خوبم منتظر حضورت هستیم ...

یا علی ...

لیدا علیزاده 28 بهمن 1389 ساعت 15:01

سلام دوست عزیز
ممنونم از نظر لطف و محبت شما
برای من افتخار بزرگیه که ترانه م مورد قبول شما و اسحق عزیز قرار گرفته. با کماا میل آماده ی همکاری ام اینم آدرس ایمیلمه>
lida_eelya@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد