هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

آشنای بوی شرجی ...

شروه خوان بغض بندر


آشنای بوی شرجی



دانلود آهنگ " بوی شرجی


خواننده : ناصر عبداللهی
شاعر : اهورا ایمان
آهنگ و تنظیم : ناصر عبداللهی
متن دکلمه ی بوی شرجی : صالح سنگبر
دکلمه خوان : سیروس کهوری نژاد
شروه خوان : اسحق احمدی
آلبوم : بوی شرجی


لینک مشترک در فیس بوک


** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد  **

نظرات 5 + ارسال نظر
فروزان 15 خرداد 1390 ساعت 23:39

با سلام
خیلی قشنگ بود
راستی پست لالخره ادرستو ادرسو پیدا کردم را گفتی توضیح میدم بگو برامون خانمی
راستی اون چیزی که میخواستی برام بفرستی نفرستادی
به هر حال دمت گرم شادت بگردم

سلام
توی فرصت مناسب حتما توضیح میدم .
من برات چن بار میل کردم عزیزم !!!

علی 16 خرداد 1390 ساعت 02:16 http://isaacahmadi.mihanblog.com

سلام لیدا خانم
خوبین
ممنون از حمایتتون ...
با بوی شرجی خیلی خاطره دارم ...
به روزم ...
شما رو دعوت می کنم به شنیدن آهنگ " از عشق تو ... " کاری مشترک از اسحق احمدی و عمران طاهری

منتظر حضور گرمتون هستم

موفق باشین

مرسی. حتما

مریم 16 خرداد 1390 ساعت 18:38

سلام خانم خانما خوبید ان شاءالله خوش میگذره ؟ راستی چرا به من پیام ندادی میدونی انتظار چقدر سخته ؟ درضمن اهنگ عزیزم اسحاق خیلی قشنگ بود دستت درد نکند . راستی هروقت فاطی رو دیدی سلامم رو بهش برسون بگو بی اندازه دوستش دارم

سلام
چشم عزیزم

mehrnoosh 16 خرداد 1390 ساعت 19:21

hi,mamnoon az ahange zibaee ke gozashtid,,,bayad begam ke manam shadidan dargire mozooe addressamhaaaaaaaaa,,

مهدی 23 خرداد 1390 ساعت 14:15 http://www.nasserabdollahi.com

وبسایت ناصر عبداللهی افتتاح شد !
منتظر نظرات سازنده شما هستیم !
www.nasserabdollahi.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد